[Talk-cz] Lokalizace JOSM

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Středa Listopad 26 17:44:13 UTC 2008

Ahoj, preklad zda se uspesne pokracuje, je uz prelozeno temer 50%.

V souvislosti s priblizovanim JOSM zacatecnikum me napadlo udelat
upravenou verzi pro ceske prostredi. Zatim me napadly tyto zmeny:
1) pluginy - predinstalovane ewms, slippy map chooser, namefinder, validator
2) do wms nastavene uhul ortofoto, katastralni mapa a dalsi volne zdroje
3) upravene presets.xml - pridane turisticke znacky, silnice I, II a
III tridy a dalsi