[Talk-cz] Lokalizace JOSM

Ondrej Novy onovy na nomi.cz
Středa Listopad 26 21:07:13 UTC 2008

Ahoj,

On Wed, Nov 26, 2008 at 09:38:20PM +0100, Michal Grézl wrote:
> Neni jednodussi jen vyrobit instalator kterej vyrobi .josm/, stahne
> josm_latest a treba ho i pusti? Pokud zjisti ze uz .josm/ existuje tak
> ho opatchuje na cesky realie, analogicky ve widlich

podle mne neni. Prijde mi hezci to co bylo navrhnuto uplne na zacatku.
Vytvorit do .jar implicitni konfigurak + implementovat to ze nestazene pluginy
se sami pri startu stahnou. Ve finale to bude 1 az 2 patche do trunku JOSM,
ktere vim i privitaji a univerzalni hezke reseni.
Ja bych treba nic jako 'instalator' na Linuxu nesnesl a pochybuju ze nekdo
chce delat balicky pro desitky distribuci.
Take si nedokazu predstavit jak by jsi chtel patchovat konfiguracni soubor (tu
cast od WMS) - muze zde byt dosti nejednoznacnosti a nemyslim si ze uzivatel
by ocenil kdyby jsi mu smazal tuto cast jeho nastaveni.

--
S pozdravem/Best regards
 Ondrej Novy

Email: onovy na nomi.cz