[Talk-cz] UIR - cisla popisne a orientacni

Martin Vidner martin.osm na vidner.net
Středa Listopad 26 22:32:30 UTC 2008

2008/11/26 Ondrej Novy <onovy na nomi.cz>:
> Ahoj,
>
> koukal sem jak jsou naimportovany data z UIRu a mam dotaz:
> 1. cislo popisne ma v republice kazda adresa, cislo orientacni pouze nektere
> 2. do OSM je proveden import tak, ze cislo popisne=addr:housenumber a cislo
> orientacni=addr:alternatenumber
> 3. pokud dum nema cislo orientacni je napsano None.
>
> Tohle cele zpusobi, ze na webu se zobrazuje na spousty mist 'None'. Proc je
> tak nelogicky vybrano sparovani mezi UIRem a tagem v OSM, kdyz je logicke ze
> housenumber je to, co je po cele republice (cislo popisne) a alternate (to co
> [...]

Protoze to, co je po cele republice, je temer svetovy unikat a proto
to je alternate. Housenumber je cislo v ramci ulice, a je to taky to,
co jsou uzivatele zvykli videt na mape.

Je potreba upravit renderer, aby pri zadnem/hloupem addr:housenumber
pouzil addr:alternatenumber.

A taky namefinder. Teda pokud pomineme, ze zatim cisla neumi vubec, ehm.

Martin