[Talk-cz] UIR - cisla popisne a orientacni

Ondrej Novy onovy na nomi.cz
Sobota Listopad 29 09:20:10 UTC 2008

Ahoj,

On Fri, Nov 28, 2008 at 11:49:00PM +0100, Petr Nejedly wrote:
> Hmm, co tak:
>  >> dum ma CO:
>  >> * housenumber=CP
>  >> * alternatenumber=CO
>  >>
>  >> dum nema CO:
>  >> * housenumber=CP
>  >>
>  >> dum nema CP:
>  >> * housenumber=ev.č.EC

byl muj puvodni navrh, nelibil se.

> Resp. (pokud už jste někdy vůbec psali na adresu na evidenčním čísle) jak
> tedy uvádíte takovou adresu? Já teda dost často píšu jen "8e", ale když
> mi na zásilce hodně záleží (nebo mi ji má přivézt nějaký méně spolehlivý
> dopravce, tak aby nemohl držkovat, když už neumí zavolat), uvedu celé "ev.č.8"

nikdy sem na ev.c. nepsal, takze tezko rict :).

> Tak jako tak je potřeba naučit renderer dobře renderovat a hlavně vyhledávač
> dobře hledat...

nyni renderuje housenumber, coz je do zacatku dostacujici.

--
S pozdravem/Best regards
 Ondrej Novy

Email: onovy na nomi.cz