[Talk-cz] dlaždice s turistickou mapou

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Středa Říjen 1 07:54:59 UTC 2008

Karel Volný píše v St 01. 10. 2008 v 09:33 +0200:
> jde mi jen o zdroj dlaždic pro TangoGPS, protože nic
> lepšího zatím na FreeRunnerovi neběhá (nebo o tom nevím ...)

viking. Sice s Freerunnerem zatím nebude fungovat live GPS, ale zato lze
na cestách editovat GPX a posílat na OSM server.
http://www.penguin.cz/~utx/zaurus/feed/ipk/armv5te/viking_0.9.6-r0_armv5te.ipk
http://www.penguin.cz/~utx/zaurus/feed/ipk/armv5te/viking-locale-cs_0.9.6-r0_armv5te.ipk

Po vynaložení netriviálního množství práce by se dal viking upravit na
OSM editor.

(Doufám, že oe.dev je stále binárně kompatibilní s Freerunnerem.)

viking je bohužel poněkud nepřátelský k malým obrazovkám, zvlášť těm na
výšku. Diskuse o tom právě probíhá na viking-devel.

Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx