[Talk-cz] dlaždice s turistickou mapou

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 2 08:17:55 UTC 2008

zdravím,

tak už mi to renderuje ... bohužel výsledek není tak úplně podle očekávání :-(

mohl by mě prosím někdo nasměrovat, jestli mám hledat chybu ve zdrojových
datech, ve stylu definovaném osm.xml, nebo někde úplně jinde?

data jsem vzal z http://kubajz.kbx.cz/junk/osm/czechia-080930.osm.bz2, při
importu do databáze mi to nic podezřelého nepsalo

styl jsem vygeneroval pomocí customize-mapnik-map, jak je popsáno na wiki
zatím jsem se ho nepokoušel nijak ručně upravovat (pokud má někdo šikovný vzor
pro turistickou mapu, prosím podělte se, ať nevynalézám kolo)

přikládám na ukázku kousek Prahy

K.