[Talk-cz] dlaždice s turistickou mapou

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 2 09:49:18 UTC 2008

zdar,

> ono je potreba vzdy renderovat cca 2x vetsi plochu, nez ma dlazdice a
> pak z toho udelat vyrez. To proto, aby na dlazdici byly i veci z okoli
> dlazdice (casti napisu atp).

to je splněno, snad ... prvně jsem si pustil generate-tiles.py tak jak to
bylo, protože jsem se naivně domníval, že prostě vyrenderuje to, co je v
databázi, teprve později jsem zjistil, že je třeba přímo ve zdrojáku
definovat bbox, tak jsem tam dal bbox = (12,48.5,19,51.1)
takže ty přiložené soubory mají okolí snad dostatečné ...?

nebo není řeč o mapě jako takové, ale o jednotlivých obrázkách? - o to by se
snad měl postarat ten skript, ne?

aspoň teda z kódu:

im = Image(512, 512)
render(m, im)
view = im.view(128,128,256,256) # x,y,width,height
view.save(tile_uri,'png')

soudím, že udělá mapu 512*512 pixelů, a z toho vyřízne čtverec 256*256 pixelů
z prostředka

> A styl kterym je ted renderovana slippy map
> je v osm.xml, ktery je dobre prekopirovat do  osm-template.xml, i kdyz
> to v SVNku delaji celkem casto.

ta osm-template.xml má poslední změnu 30.9., tak to by snad mělo být ok ...

> Pokud pak potrebujes renderovat pouze cesty CKT, tak budes muset styly
> upravit.

s tím počítám, ale prvně jsem to chtěl zkusit, jestli to vůbec funguje

napadá tě nějaká jednoduchá úprava, co bych v tom stylu mohl udělat, a v jakém
místě (jaký bbox definovat), abych hned viděl, co z toho vyleze, jestli
to "něco" dělá správně (a problém je jen ve stylu), když pak pustím
generate-tiles.py znova?

K.