[Talk-cz] turistické značky reloaded

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pátek Říjen 3 13:44:13 UTC 2008

zdar,

> yes rozhodne nerusit!

proč, uniká mi něco?
existuje u nás nějaká trasa, u které by se nedal určit typ (resp. více typů)?

> castle sem vyrobil aspon jeden ja:) je to znacka k hradu, asi by to
> chtelo kct_green=castle spis (tvar znacky jako stupne vitezu)

to je AFAIK stejná značka jako "ruin" ... ale pravda, mezi "ruin" a
hradem/zámkem doposud ne-"ruin" by to asi chtělo rozlišit

> jinak prave ted renderuju kosmosem tiles vrstvy 11-13 a zkusim jestli
> budou fungovat
> rules viz http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Czech_kct_kosmos_rules
> (mozna by nekdo mohl tabulku rozsirit (sekce highway) pro symboly
> hradu ctverecku studanek a ja nevim ceho vsecho, podle toho co kosmos
> umi).
>
> Vypada to ze cisla sedi, takze to zkusmo pridam na openstreetmap.cz slippy
> mapu.

já už mám 13 skoro hotovo :) ale zjistil jsem, že jsem tam zapomněl dát
rozcestníky (a možná další věci co nejsou highway) :-(

haló, který šikovný grafik má na skladě značku rozcestníku v png vhodném na
plácnutí do OSM? (vidím, že v overlayi na openstreetmap.cz taky nejsou ...)

K.