[Talk-cz] Vizualizace aktivity v OSM

BH singularita na gmail.com
Úterý Říjen 7 03:07:07 UTC 2008

Tak mne napadlo, ze by mohlo byt zajimave zjistit kde to v OSM zije
nebo hnije ... aneb zjistit jaka mista lidi edituji. Spatlal jsem maly
skriptik, ktery projde czechii (nebo i jiny dump) a body a ways ktere
se za posledni 3 tydny zmenily oznaci na skale od modre (3 tydny
stare) pres bilou (1 tyden stare) po cervenou (nejnovejsi data v
souboru, podle atributu timestamp)
Bere to body a ways (u ways oznaci pak vsechny body, pokud uz body
nemaji novejsi timestamp), ignoruje to relace.

Vysledky jsem dal na:
http://git.wz.cz/czechia-081006-3whist.png (1600 pixelu siroky)
- je tam treba videt pomerne velka nedavna aktivita na silnicich ve
strednich cechach a na jizni morave.

Pro zajimavost jsem tam soupnul i vetsi verze
czechia-081006-3whist-4x.png (6400pix)
czechia-081006-3wlist-10x.png (16000pix)
A to same jeste pustene na nejstarsi dump dostupny u Kubajze
czechia-071115-3whist.png

Co si o tom myslite? Ma cenu to poustet nejak systematicky/pravidelne,
nebo na nejake vetsi/mensi/jine vyrezy newbo s jinym nastavenim?
Nejake napady na vylepseni?

Je to relativne rychle, z czechie to udela obrazek za par minut (dle
velikosti), takze se to da dat nekam treba do cronu (bohuzel nemam
nikde na netu na tohle vhodny stroj), mala nevyhoda skriptu je, ze
musi nody drzet v pameti (byt jen jejich id a souradnice), takze na
vetsi sady (planet, cele US, cela evropa) by to asi pouzit neslo.

Skript (v perlu) na generovani opensourcnu, az ho trochu ucesu a
debordelizuju ....

Martin