[Talk-cz] Vizualizace aktivity v OSM

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Říjen 7 07:33:30 UTC 2008

zdar,

> Tak mne napadlo, ze by mohlo byt zajimave zjistit kde to v OSM zije
> nebo hnije ... aneb zjistit jaka mista lidi edituji. Spatlal jsem maly
> skriptik, ktery projde czechii (nebo i jiny dump) a body a ways ktere
> se za posledni 3 tydny zmenily oznaci na skale od modre (3 tydny
> stare) pres bilou (1 tyden stare) po cervenou (nejnovejsi data v
> souboru, podle atributu timestamp)

pěkné, jenom si myslím, že by to mohlo brát delší časové období ...

> Je to relativne rychle, z czechie to udela obrazek za par minut (dle
> velikosti), takze se to da dat nekam treba do cronu (bohuzel nemam
> nikde na netu na tohle vhodny stroj)

těch "pár minut" je na jakém železe?

mám jednu mrchu, kde by nevadilo si to někdy v noci pouštět; není vybíravá,
chřoupe i Perl ;-) ... jediná věc je, že není zrovna za tlustolinkou, ale to
by se dalo vyřešit pushem hotového obrázku na nějaký hosting

K.