[Talk-cz] spojnice uzlových bodů z osm

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Středa Říjen 8 19:44:50 UTC 2008

Zadny nastroj co by tohle rovnou umel neznam, ale nemelo by byt
problem napsat XSLT transformaci, ktera z way odstrani vsechny nody
krome krajnich a sdilenych s jinou way.

Pokud je tohle to co potrebujes, tak to klidne tu transformaci klidne
i napisu. Pak by asi bylo uzitecne udelat seznam krizovatek a ty
automaticky porovnat s rsdosm.