[Talk-cz] Plakat

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Pátek Říjen 10 07:44:10 UTC 2008

Dobrá práce!

> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Tshirt_competition
> tohle se mi libi nejvic
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Tshirt_competition#Grenzdebil.27s_entry

Tričko chci taky! :-)
Z návrhů na wiki se mi nejvíc líbí
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Image:Osm-blackt-gb.png
Nebo by bylo moc pěkné udělat tričko z Martinovy mapy historie
http://git.wz.cz/czechia-081006-3whist.png, ale vytisknout to na celou
plochu trička, aby to bylo jako batika. A přes to nějaké úderné heslo.
Dá se to vůbec technologicky udělat?

> Postej je hezky, ovsem vyhodil bych z neho pasaz o nemoznosti
> publikovat mapy na svych strankach, to evidentne vsichni umoznuji prez
> sva api a podobne. Autor tim zrejme puvodne myslel ze nelze vzit
> kousek obrazku mapy treba z guglu a dat si ho na web bez copyrightu
> apod, jenze tohle u osm take nejde, musi tam byt logo nebo neco
> podobneho viz licence.

Navrhoval bych do textu místo toho zamontovat GPSky, to je dneska in a
spousta lidí se přes ně dostala k OSM (třeba já :-))
Třeba takhle:
...Už je ale nemůžete upravovat, nahrát do své GPSky či vytisknout na leták...
... Můžete si ji ale také stáhnout k sobě domů nebo do své navigace,
PDA nebo dokonce mobilního telefonu...

Jo a taky bych nahradil vždycky tam kde to budeme věšet tu mapku vlevo
výřezem dané lokální oblasti, aby to neodradilo lidi alergické na
pragocentrismus :-)

=TT=