[Talk-cz] Máme půlku silnic!

BH singularita na gmail.com
Úterý Říjen 14 21:24:37 UTC 2008

Tak jsem vystipal z dumpu (czechia-081014.osm.bz2) vsechny nodes a
vsechny ways (vcetne referencovanych nodes :) ktere maji nastaveno
highway=<neco>

Vylezl z toho ca 119 MB soubor, obsahujici pouze highways. Na ten jsem
pak pustil moji vyrobnu graficke historie, alias "vizualizace deni"
ktere jsem do listu posilal par dni nazad.

A vysledek pro ruzna casova obdobi (od 3 dnu po 3 roky):

http://git.wz.cz/highway-history.zip

Koukam i v poslednich 3 dnech je tam opravdu dost aktivity ....bohuzel
skript uz nepozna, jestli nekdo ty silnice vytvoril nove, nebo jen
nejak upravoval.

Takze kdo chce temito obrazky doplnit pripadne clanky nebo tiskove
zpravy, muze :)

Martin