[Talk-cz] Česká pošta - Pošty + Schránky

Petr Schonmann PSBOX na seznam.cz
Sobota Říjen 18 15:20:43 UTC 2008

> O2:
> - telefonni budky (sice je spise rusi, ale furt jich maji po republice
> spoustu), mozna i jejich prodejny

O2 jsem zkoušel, bohužel mi nebylo vyhověno - prý z bezpečnostních důvodů, že by je zločinecké organizace mohli využívat právě k lokalizaci budek a treba zlomyslneho volani.

> Vetsi obchodni retezce (Tesco, Albert, atd ...):
>  - super- a hyper- markety se do mapy vzdycky hodi...
>
> Retezce benzinek (Benzina, Shell, atd ...):
>  - benzinky by nemely v automape chybet :)

Tyto data jsou docela pěkně zpracovány na poi.cz , co nějaká spolupráce ? Dříve se tu o tom mluvilo.