[Talk-cz] Plakat

Ondrej Novy onovy na nomi.cz
Pondělí Říjen 20 20:04:25 UTC 2008

Ahoj,

On Mon, Oct 20, 2008 at 08:45:18PM +0200, Pavel Machek wrote:
> Ahoj!
>
> Zajimave, jak se ziskavaji commitovaci prava? Mel bych update knihovny
> aby chodila s novym API a nameit programek...

no, nechce se mi ten patch celej cist (tohle neni moje parketa, ne ze bych
tomu nerozumel, ale...), takze to nemohu commitnout (nepodepisu se pod to).

Pokud chces ziskat commit access, zaloz tiket do tracu, posli patch s tim, ze
to chces maintainovat (ja takhle ziskal access pres C verzi polygon cutteru).

OSM je v tomhle smeru velmi otevreny, radi davaji pristup.

--
S pozdravem/Best regards
 Ondrej Novy

Email: onovy na nomi.cz