[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Úterý Říjen 21 11:47:26 UTC 2008

Tomas Kolda napsal(a):
> Klidne se toho ujmu, jaky source tomu chcete priradit?

Že by "source=pla:dibavod"?
Nicméně: V případě tisku si zpracovatel vyhrazuje uvedení copyrightu na vytištěném
listu takto: "(c) Zpracováno s použitím dat Povodí Labe, státní podnik"

Toto je podmínka, kterou těžko v OSM splníme. To by chtělo vyjasnit.

Zdroj: http://www.pla.cz/planet/ram.aspx?id=21