[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Úterý Říjen 21 17:21:51 UTC 2008

V tom pripade jdu na to. Dibavod obsahuje celou CR s neuveritelnou
podrobnosti. Problem bude vyfiltrovani dat, protoze obsahuji snad i
louze :) Bude potreba udelat nejakou simplifikaci a pridani jen toku,
ktere maji alespon nazev. No to se muzeme domluvit. Zkusim udelat vzorek
rek, vodnich nadrzi a obrysu brehu (riverbank) v nejake oblasti.

Pokud nekdo najdete indicii, ze to nelze pouzit, reknete...