[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Úterý Říjen 21 19:31:37 UTC 2008

Jiri Klement píše v Út 21. 10. 2008 v 21:00 +0200:

> Pokud budou ty data presna, tak bych je prilis nezjednodusoval. To
> same pro ruzne potucky, skoro zadny nema oficialni nazev, ale jsou to
> dulezite orientacni body.

I bezejmenný potok, který nejde přeskočit, je pro pěšího turistu
důležitý. Přikláním se k tomu, aby se nezjednodušovalo.

Tomas Kolda píše v Út 21. 10. 2008 v 19:21 +0200:
> Zkusim udelat vzorek rek, vodnich nadrzi a obrysu brehu (riverbank) v
> nejake oblasti.

Navrhuji Veselskou rybniční soustavu. Je tam mnoho rybníků, a právě jsem
začal s mapováním napájecích stok. V případě, že Dibavod budou lepší,
nebudu s tím pokračovat.

http://www.openstreetmap.org/?lat=49.1105&lon=14.7456&zoom=13&layers=B000FFF
(Případně vše mezi Veselím a Třeboní s meandry Nežárky a Lužnice.)

Zároveň to otestuje přesnost zákresu vodních ploch. Při zakreslování
z ortofotografie prakticky nelze odlišit oblast zarostlou rákosím od
pevniny, a mohutné stromy na břehu zakrývají výhled na vodní plochu.

Některé konkurenční mapy, s kterými jsem svůj zákres porovnával, často
vypadají jako zákresy z ortofotografií.

Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx