[Talk-cz] UIR-ADR (bylo: Možnost využití dat Povodí Labe)

hanoj ehanoj na gmail.com
Středa Říjen 22 20:17:35 UTC 2008

> Tak to chce příště i druhý pohled, ne jen ten první.
*** OK, zákon 365 prošel novelizací (kterou jsem neměl k dispozici) v
§ 9, kde se jasně říká revoluční věc:
* IS státní zprávy je volné dílo (mimo neveřejné evidence a
vyjmenované speciality)
* přístup k informacím má kdokoliv v elektronické podobě

to se vztahuje i na jiné datasety, jako např:

UIR-ZSJ
kde jsme nezískali výslovný souhlas
(Systém poskytování statistických informací ČSÚ odpovídá zásadám a
požadavkům zákona č.365/2000 Sb.)

http://www.czso.cz/csu/rso.nsf/i/prohlizec_uir_zsj
* obsahuje obce cca. 6500 jako body JTSK x/y
* nově obsahuje místní části jestli si dobře pamatuju cca. 15000  jako
body JTSK x/y

haj hou

hanoj