[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 23 08:49:52 UTC 2008

Dne úterý 21 říjen 2008 Martin Kokeš napsal(a):

> Mám stejný názor. Myslel jsem si také, že tu děláme mapy a ne jakési
> pseudokartogramy... :-)

+1

prolítnul jsem si maily o konkrétních velikostech ... s lehkým přimhouřením
oka se dá říci, že Mooreův zákon stále funguje, takže co se nám dnes zdá z
hlediska zpracování nepředstavitelně veliké a podrobné bude za chvíli "uboze
jednoduché"

nejsem sice přítelem vynucování hardwarových upgradů, nicméně neměli bychom se
tomu bránit za cenu zahazování kvalitních dat, nýbrž zkvalitněním jejich
zpracování
(a teď si jdu zamést před vlastním prahem a dát si do úkolů při zprovozňování
svého generátoru dlaždic, že nemám plýtvat přenosovou kapacitou na stahování
celého snapshotu, když lze - pokud vím - získat jen rozdílové aktualizace)

just my €0.02 ;-)

K.