[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Pátek Říjen 24 07:51:30 UTC 2008

Vecer neco poslu. Ja vybral oblast kde jsou polygony, linie i riverbank.
Kdyz posles bounding rect udelam oblast na morave. Hlavne at to neni moc
velike...

Jinak kdyz to dam do JOSMu a pak stahnu okoli, tak ta oblast co jsem
posilal sedi skoro presne...