[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pondělí Říjen 27 20:58:47 UTC 2008

On Mon, 27 Oct 2008 21:36:36 +0100, Tomas Kolda <kolda na web2net.cz> wrote:

Jo, zapoměl jsem na jednu věc, která v tom výřezu chyběla. Byli tam
použity zkratky místo celých názvů (v. n. místo vodní nádrž).
Předpokládám, že to tak je už ve zdrojových datech. Nešlo by to náhodou
rozvinout do plných názvů automaticky?

> Prosim tedy o:
> - Kontrolu lokalizace
> - Kontrolu nazvu rek, rybniku apod.
> - Kontrolu nekolika der
> - Kouknuti do generovanych XML (staci 1, protoze ostatni jsou dle
> sablony) zda jsou vsechny tagy apod. jak chceme.
> - Kontrolu licence :). Ja vim, ze s tim porad otravuju, ale asi je to
> nejvice dulezite...
>
> Jeste dodelam ty brehy (riverbank).

Petr Dlouhý