[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Pondělí Říjen 27 22:56:22 UTC 2008

Tak dnes uz naposled. Uploaduji databazi do
http://www.web2net.cz/osm/vody/ cela bude asi za 10 minut. Je tam i
generujici skript.

Staci rozbalit databazi a pri prvnim spusteni se vytvori indexy, aby byl
soubor na webu mensi....

Na zacatku skriptu je bounding rect, ktery se generuje... Pro celou CR
staci odkomentovat whereSql = ""

Pri finalnim posilani se nejdrive musi poslat nody, ktere jsou sdilene
(krizovatky). Ty napr. poslu ja. Zbytek uz se na ne bude odkazovat.
Jinak by JOSM vytvarel sdileny nod znovu a byl by tam vicekrat nebo by
mu pri posilani way naopak chybela reference z jineho dilu xml. V
rozsekanych souborech je totiz sdileny nod vicekrat referencovany, ale
muze byt uvedeny jen v jednom. Mam to uz vymyslene a tezko se to
popisuje, proste jsem tim chtel rict, zatim to neuploadujte :)