[Talk-cz] Aktualizace turistickych map

Michal Grézl michal.grezl na gmail.com
Úterý Říjen 28 17:21:49 UTC 2008

On Tue, Oct 28, 2008 at 5:46 PM, Jiri Klement <jiri.klement na gmail.com> wrote:
> Diky, o tomhle jsem nevedel.
>
> Bohuzel osmxapi posledni dobou skoro nikdy nefunguje. Mozna by stalo
> zato vytahnout kct_ cesty primo z czechia.osm, napriklad pomoci
> osmosis. Ja kazdy den obnovuji seznam seznam silnic v osm, takze bych
> pripadne mohl vytvoret i kct.osm a nekam ho nahravat.

to nam moc nepomuze, spise by to chtelo rozjet vlastni osmxapi server,
pointa je v natahovani male casti dat do openlayers, pokud se pokusis
natahnout vse tak to sice jde ale strasne to zatizi na docela dlouhou
dobu browser.

Pokud se ti chce generovat kct.osm, tak muzes nahravat by to bylo kam.
Na vyber by bylo ftp, scp, http upload.

Reseni je v renderovani tiles za behu, tedy v momente kdy se na ne
nekdo podiva, pak je za nejaky cas nechat vyrendrovat znovu.  Az bude
cas, tak to mozna udelam.

--
Michal Grézl
http://walley.org