[Talk-cz] Aktualizace turistickych map

Michal Grézl michal.grezl na gmail.com
Úterý Říjen 28 18:41:10 UTC 2008

On Tue, Oct 28, 2008 at 6:45 PM, Jiri Klement <jiri.klement na gmail.com> wrote:
> O tomhle vim, ale osobne s tim nemam problem, je to porad rychlejsi
> nez osmxapi. Rozjizdet kvuli tomu osmxapi server mi pripadne prehnane,
> uplne staci jednoduchy server, ktery vytahne bounding box z kct.osm.
> Pokud by na tom serveru bylo mozne provozovat Javu a CGI, tak by nemel
> byt problem napsat CGI skript, ktery upravi bounding box pro osmosis,
> osmosis vytahne data a posle je na stdout. Je to sice pomalejsi nez
> databaze, ale melo by to stacit.

provozovat neni problem cokoliv, i ta java by se jako cgi dala asi:)

nicmene blbustku, co zavola osmosis s bbox parametrem, by bylo asi
nejlepsi udelat v perlu, nebo primo v bashi, poustet kvuli tomu jre je
jeste vetsi overkill nez sprovoznit cely osmxapi.

kazdopadne je to dobry napad.

no ja bych to chtel delat uplne stejne.

--
Michal Grézl