[Talk-cz] amenity:recycling

Kubajz kubajz na kbx.cz
Pondělí Září 1 10:37:46 UTC 2008

To je tezky. Mapovani neni IMO technicka disciplina jako spis umelecka.
A umelci si do wiki asi take nepisou - pri portretu davejte 10g cervene
navic. Na tohle proste neexistuje tzv. Rule of thumb. Neexistuje zadna
pevne dana sada pravidel kdy to udelat tak ci onak. Nekdy je to podle
pravidla osklive a nevystihuje to pravou podstatu. Jako priklad uvedme
tagovani ulic ve mestech jako primary. Nektere vubec nespadaji do
katalogu RSD, protoze je vlastni mesto a jsou to ulice, ktere navazuji
na silnice prvni tridy (nekdy take ne). Maji husty provoz, ale bydli tam
spousta lidi, kteri trpi hlukem a smradem. Je to residential,
unclassified, primary nebo trunk? Citem vyberu to, o cem jsem
presvedcen, ze to potesi toho, kdo bude podle mapy projizdet mestem.