[Talk-cz] diakritika v centru Prahy

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Pondělí Září 1 11:02:36 UTC 2008

Pavel Machek píše v Po 01. 09. 2008 v 01:46 +0200:
> Ahoj!

> No, a kdyz uz jsem mel po ruce ten sileny skript, tak jsem v centru
> doplnil chybejici jmena ulic. Ze 71 highway=residential se podarilo
> najit jmeno pro 57.

Když jsem se na to díval, připadá mi jako velký problém, že ulice v této
oblasti byla síť ulic kreslena bez ohledu na jejich pojmenování.

Například:

Část ulice "Husova" byla pojmenována již dříve jako "Na Perstyne".
Nyní byla upravena na "Na Perštýně". Skript ovšem neřešil, že ulice "Na
Perštýně" je výrazně kratší.

"Retezova" byla správně přejmenována na "Řetězová", nicméně přes ulici
již zůstal název "Retezova" (Jsem přesvědčen, že tam ve skutečnosti
žádná ulice není, tak jsem jí smazal všechny tagy. Až to někdo ověří,
tak se buď doplní správně anebo se smaže úplně.)

Nemáš někde seznam podobných konfliktů? Mohl bys totéž zkusit i na
Prahu 2, kde jsem se pokoušel podobné problémy likvidovat ručně (na
12800).

Možná by šlo přidat pravidlo:
Na mapě se ulice jmenuje A. V UIR-ADR se jmenuje B. V UIR-ADR existuje A
i B => rozděl ulici.

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx