[Talk-cz] PSC 12800 -- was Re: automaticka pojmenovavacka ulic

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Září 2 06:36:13 UTC 2008

tak když už se dneska kvůli tomu rozčiluju a zasírám mailinglist, tak si ještě
přisadím:

> Holt ta ulice byla pojmenovana davno (kdyz jeste platilo, ze po
> predlozce zustava male pismeno) a do registru se to nepromitlo. Spravne
> (a urcite i na ceduli) bude U Nemocnice.

prve jsem ti napsal, ať nelžeš, teď můžu dodat, ať si ani bohapustě nevymýšlíš
rádobyargumenty na podporu svého bludu ... velmi pravděpodobně totiž na
ceduli nebude "U Nemocnice" nýbrž "U NEMOCNICE" :-p

K.