[Talk-cz] PSC 12800 -- was Re: automaticka pojmenovavacka ulic

Kubajz kubajz na kbx.cz
Úterý Září 2 06:44:15 UTC 2008

Zalezi jak v jakem meste. V Praze asi ano - mame cedule vsechny velkymi,
ale jsou mesta, kde se pise normalne a ne upcasem. Nejsem totiz takovy
pragocentrista, jak by se mohlo zdat...

pro inspiraci  treba tento clanek:
http://www.denik.cz/z_domova/ulice_nazvy20070819.html