[Talk-cz] RFC: používání češtiny

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Úterý Září 2 10:11:45 UTC 2008

> Jsou to _uredni_ data _obsahujici chyby_. Ja bych to prirovnal k
> situaci, kdy mi z uradu prijde dopis plny hrubek. Pokud na nej chci

Kdyz budes citovat uredni dopis, musis tam ty hrubky nechat. A tohle
neni dopis plny hrubek. Tohle jsou oficialni nazvy ulic.

Jestli si myslis ze odporuji pravidlum pravopisu, dohodni se s uradem
at to opravi.

> Krome toho my nevytvarime uredni mapu. Pokud se o nejake silnici
> doctete, ze je vyasfaltovana, ale na vlastni oci se presvedcite, ze je
> to polnacka, zanesete ji do mapy jako vyasfaltovanou, protoze to tak je
> z moci uredni?

Jenze tady jaksi neni konflikt mezi realitou a uradem, ale mezi uradem
a uradem. At si to urady vyrikaj' mezi sebou.

Prijde mi pomerne jasny ze vetsi autorita na nazvy ulic je registr
adres nez akademie ved...

								Pavel