[Talk-cz] RFC: používání češtiny

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Úterý Září 2 10:34:22 UTC 2008

Dival jsem se na web a je tam moznost podavat reklamace. Klidne se toho
ujmu. Pokud tedy narazite na chybu v UIR-ADR o ktere jste presvedceni,
ze je chybou (preklepy, spatna mala a velka pismena), tak mi je, prosim,
dejte k dispozici.
V UIR-ADR by mel byt kontakt na pracovnika obce, ktery ma tuto agendu na
starosti. Pokud neuspeju tam, mam moznost to poslat primo na MPSV pani
Eliaskove.
Proc nepomoci tedy i druhe strane vylepsit data, kdyz nam jich zadarmo
poskytli tolik...

--
Jakub Sýkora
email: kubajz na kbx.cz       <')