[Talk-cz] Turisticke znacky

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Středa Září 3 09:26:18 UTC 2008

Dobrý,

ale

dost se mi u toho zpomalil prohlížeč, koukal jsem do zdrojáku a
problém je, že zobrazuješ trasy jako vektory. To je sice hezká feature
OSM, ale při velkých objemech se příšerně zpomalí prohlížeč a celá
aplikace (pokud se rovnou neodporoučí). Doporučil bych opustit vektory
a použít WMS -> bude to výrazně použitelnější (hlavně v budoucnosti).

Problém s cross site scripting lze elegantně řešit:
http://trac.openlayers.org/browser/trunk/openlayers/examples/proxy.cgi
a do stránky

OpenLayers.ProxyHost = "/cgi-bin/olproxy.cgi"

to je vše, přátelé

Jáchym