[Talk-cz] automaticka pojmenovavacka ulic

Pavel Machek pavel na suse.cz
Pátek Září 5 08:54:21 UTC 2008

Ahoj!

> Po vyrenderování mapnikem jsem obvod 12800 prošel a nevidím tam žádnou
> výraznou chybu. Drobné věci, které se mi nezdají, je nutné řešit
> návštěvou daného místa. Ani konkurenční mapa neporadí. Můžeš pustit
> skript na 12000, kde chybí podstatně víc názvů, a jsem je také schopen
> alespoň zčásti zkontrolovat.

No, pusteno, ale nazvu to doplnilo jen par (45)...

Je to tim ze tam jsou nazvy bez diakritiky a nazvy prazdne (tag name
existuje ale neni v nem jmeno?!).. a skript automaticky neumi opravit
ani jedno (na praze 1 jsem to delal rucne).

> Myslím si, že skript dává dobré výsledky a mohl by se pustit na celou
> ČR. Možná by bylo vhodné z něj vyrobit webovou aplikaci (napiš PSČ a
> klikni na "automaticky pojmenovat") pro někoho, kdo právě natahal ulice
> ve svém městě, a chtěl by je automaticky pojmenovat, ale skript by si
> sám spustit neuměl.

Webova aplikace je dost prace...

...ale bylo by fajn mit uir-adr data ve streetmape... pak by bylo
mozny udelat treba plugin do josm co by automaticky hadal jmena nove
pridavanych ulic. Uzivatel by nemusel nic vypisovat, ale zaroven by to
kontroloval....

> Příklady:
> UIR-ADR -> všichni ostatní
> Na slupi -> Na Slupi
> Na hrobci -> Na Hrobci
> Na výtoni -> Na Výtoni
> další jsem neověřoval. Máš-li seznam nagenerovaný, doplním správná jména
> a můžeme se pokusit zaslat opravu na UIR-ADR.

Nevim ktery seznam mas na mysli, ulice.csv z uir-adr je seznam vsech
ulic... (72000 polozek).
									Pavel