[Talk-cz] PSC 12800 -- was Re: automaticka pojmenovavacka ulic

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Pondělí Září 8 11:53:15 UTC 2008

Trosku jsem si hral s umistovanim popisku v osmarenderu, takze ted je
tady trochu pozdni odpoved.

> S hradbami jsem si hrál minulý týden, a připadá mi to stále špatně.
> V OSM do minulého týdne chyběla celá jedna část hradeb. Po jejím
> doplnění se z hradeb stal multipolygon. Nicméně mám stále problémy:

> - Popisek je dvojmo, a zcela nesmyslně uprostřed areálu. Podle popisu
> Invalidovna odhaduji, že zrušení u vnitřního polygonu zruší jedem
> popisek. Předpokládám, že v případě přesunu tagu name k relaci asi na
> mapě zmizí. Že by se objevil podél hradeb, o tom silně pochybuji.

Jsou tady dva problemy. Prvni vec je ze u multipolygonu nema inner
polygon kopirovat tagy outer polygonu. Kdyz smazes tagy z inner tak
jeden popisek zmizi. Druha vec je ze momentalne se pro hledani pozice
pro popisek pouziva obycejny prostredek bboxu. Udelal jsem pro
osmarender program, ktere popisky umistuje daleko inteligentneji, ale
jeste nevim jestli ho tam protlacim, protoze maji namitky proti Jave.

--
Jiri