[Talk-cz] praha-mesto.cz

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pondělí Září 15 13:04:17 UTC 2008

On Thu, 11 Sep 2008 13:42:06 +0200, Petr Nejedly <Petr.Nejedly na sun.com>
wrote:

> Asi nee, ale:
> Praha-mesto -> imip
>
> imip = dnes URM, viz:
> http://cs.wikipedia.org/wiki/Institut_městské_informatiky_Praha
>
> URM:
> http://www.urm.cz/uploads/assets/soubory/data/data_a_sluzby/pravidla.doc?phpMyAdmin=1d315120394f7ad66fc0c2aafbbcd247
> Takze bych do toho moc nadeji nevkladal....
>
> Alespon ten katastr by ale mohl byt OK.

Tak jsem tam v pátek poslal email, i kdyby to nešlo, tak jsem to alespoň
zkusil. Poslal jsem taky (ve čtvrtek) email na Klub českých turistů s
žádosti o nějaká data o cyklostezkách. Dneska jsem do KČT dokonce volal,
ale zatím jediný výsledek byl, že mi zavolají, až si to prostudují. S
magistrátem ještě chvíli počkám, než tam budu volat.

Dobrý den,

píši vám jako zástupce projektu openstreetmap.org. Zajímalo by nás, které
datové zdroje ze stránek magistrátu je možné použít jako datové zdroje pro
naší mapu (v souladu s licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.0
license). Na vašich stránkách jsem bohužel žádnou informaci ohledně
podmínek využití datových zdrojů nenašel.
Projekt openstreetmap.org (http://www.openstreetmap.org) je svobodně
přístupná mapa a mapové podklady, které tvoří dobrovolníci po celém světě
bez nároku na honorář. Mapa je vytvářena pod licencí "Creative Commons
Attribution-ShareAlike 2.0 license"
(http://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/). Datové podklady nám již
byli poskytnuty od některých českých státních institucí i soukromých
společností (vizte
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Czechia/free_map2osm).

--
Petr Dlouhý
Dobrý den,

píšu vám za projekt openstreetmap.org. Zajímalo by nás, jestli by bylo
možné získat od Klubu českých turistů podklady, které by bylo možné použít
pro zmapování pěších a cyklistických turistických tras v České Republice v
rámci projektu Openstreetmap. Obracím se na vás, jelikož na internetových
stránkách KČT nejsou v tomto směru žádné bližší informace.
Hodil by se nám buď seznam tras, nebo lépe popis (buď slovní, nebo raději
schématický) jejich vedení (případně data v jakékoli jiné využitelné
podobě). Zajímají nás i všechna ostatní data podobného ražení, která by
byla v našem projektu využitelná. Předem děkuji za projevenou snahu.