[Talk-cz] přidávání dat do uir_adr a cuzk:km (např. amenity apod.)

BH singularita na gmail.com
Čtvrtek Září 18 03:45:23 UTC 2008

> Naopak, dal bych to do toho bodu.
>  Updaty si s tim poradi, neb ADRESA_KOD je unikatni i v case. Muze byt
>  dane budove pridelene jine cislo, muze byt dana adresa zrusena, ale urcite
>  nebude bod recyklovan pro jiny ucel. Pokud na adrese e hospoda, vsechny updaty
>  budou platne prave pro tu hospodu.

Jenze pak nekdo hospodu ci obchod smazne (zrusili ji, ze ...) nebo
presune na druhy konec mesta (obchod se prestehoval, tak s tim bodem
hybnu) a to ze to je nejen hospoda/obchod ale i adresni bod mu treba
nedojde ...

Jak se pak treba bude resit situace kdy na jednom cisle jsou treba dva
obchody vedle sebe? Ja bych dal proste dva body shop=<neco> vedle
vchodu ..

Mit to zvlast mi prijde vice odolne vuci ruznym chybam a prehmatum.
Dost softwaru ma nekdy i problemy pokud se tagy nevhodne kombinuji
(railway=tram spolu s highway uz vetsina zvlada, ale pokud by nekdo
udelal ctverec a tan otagoval jako hrbitov i cesta najednou (cesta
kolem hrbitova, ze?) tak by vysledek mohl byt vselijaky ...)

Martin