[Talk-cz] planet czech republic

Michal Grézl michal.grezl na gmail.com
Pátek Září 19 12:08:27 UTC 2008

2008/9/19 Jachym Cepicky <jachym.cepicky na gmail.com>:
> ahoj,
> dík za mapy na garmin.osm.cz
>
> měl bych pár dotazů: jestli jsem to správně pochopil, jsou v osm
> adresní body. bylo by možné, dodat to map pro garminy tyto adresní
> body? proč tam nejsou lesy? nějaké vrstevnice by se taky hodily. je
> bolest, že není možné najít ulici, byť v mapě jsou jejich jména.

lesy by tam byt meli, podivam se na to, odpovedi na ostatni  otazky
musi odpovedet tvurce mkgmaps, vrstevnice lze najit na
http://gps-maps.info (coz mi ted nefunguje), mam je ale doma a muzu se
pokusit je pridat do toho co generuju tak aby byly primo v
gmapsupp.img. ostatne tohle presne delam offline kdyz si cpu mapy do
sveho legenda.

nektere problemy s vyhledavanim by mozna vyresil cgsmapper, jenze je
za a ) uchylny, za b) neni uplne free a za c) je ilegalni s nim
vyrabet mapy z osm, nebot licence takovehoto produktu je v
nedefinovatelnem rozporu sama se sebou (cgsmapper free zakazuje pouzit
mapy ke komercnim ucelum coz je podminka pro osm), nicemene mam v
planu pro vybrane kraje zkusit generovani prez cgsmapper, plus by slo
take routovani tim padem.

--
Michal Grézl
http://walley.org