[Talk-cz] planet czech republic

Michal Grézl michal.grezl na gmail.com
Pátek Září 19 13:05:47 UTC 2008

2008/9/19 Jachym Cepicky <jachym.cepicky na gmail.com>:
> ahoj,
>
> ty lesy se mi občas renderujou, občas ne (např. okolo máchova jezera
> (doksy) ne), ale našel jsem vrstevnice.
tak to zkousim taky v gpsmapeditu a lesy lesujou, bude tam nejaky jiny problem.

Az dorendruju mapnik (modre dalnice se mi nelibi, a taky chci extra
vrstvu s turistickyma stezkama), tak zkusim jak by ta routovatelna
mapa sla udelat, existuje totiz i nejaky polofree cgsmapper, ktery umi
vyrobit routovatelnou mapu do urciteho poctu nodu, nebo cest.

--
Michal Grézl
http://walley.org