[Talk-cz] Je OSM routovatelna nebo neni?

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Úterý Září 30 08:49:48 UTC 2008

Karel Volný napsal(a):

> kontrolní dotaz - co říká teorie o objektech ležících na hranici (dvojí
> příslušnost), anebo o objektech cizích států v daném státě (tuším třeba
> ambasády a vojenské základny, nebo to je všechno poctivě obkresleno státními
> hranicemi?)

Moje teorie se ridi pripadovymi studiemi, a takovy pripad pak bude uzivatel
hledajici americkou ambasadu _v Cechach_ (nikoli v Americe), stejne jako
pomnik Jana Amose Komenskeho v Holandsku, nikoli v Cechach.

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!