[Talk-cz] uhul ortofotomapy

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Pátek Duben 10 10:36:48 UTC 2009

Zaslal jsem na uhul tuto odpověď a od správce sítě jsem obdržel následující:
Dobrý den,
dnes ráno jsme ještě začali u poskytovatele pro jistotu dělat translaci adres ze starých adres na nové,
protože na některých velkých dns keších zůstaly původní adresy s dobou platnosti 1 týden.
To odstranilo poslední problémy, opravdu vám to ještě teď nejde ?
Z jaké adresy, prosím, přistupujete ? Podívám se na váš konkrétní případ.

Děkuji
Michal Vostrý  [Vostry.Michal na uhul.cz]
správa sítě

Mohl by se někdo podívat, zda wms plugin v JOSM funguje a případně jim poslat upřesnění