[Talk-cz] dotaz na nahrání vytvo?ené mapy.

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Středa Duben 22 07:16:59 UTC 2009

Zdeněk Pražák píše v St 22. 04. 2009 v 06:39 +0200:
> čili z toho plyne, že to co jsem udělal za víkend, cca 4000 bodů, můžu zahodit a udelat znovu. Škoda, že jsem to nevěděl dříve.

Také jsem na to narazil.

Pokud se jedná o nový samostatný úsek, půjde to přinejmenším nahrát jako
samostatná vrstva a pak spojit s vrstvou nahranou novým API. Horší je to
se změnami. Josm přinejmenším ví, co se má nahrát, tak snad vznikne
nějaký postup, jak to vyřešit.

Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx