[Talk-cz] Pokryti prazskych zastavek openstreetmap

Kubajz kubajz na kbx.cz
Pondělí Duben 27 05:32:40 UTC 2009

Nedavno to tu proslo NORC je neco jako google street view z Rumunska a
dala sva data k dispozici pro odvozovani dat do OSM, protoze jako
podkladni vrstvu chteji pouzivat prave OSM.

Vice http://www.norc.cz