[Talk-cz] Adresy, epilog

Kubajz kubajz na kbx.cz
Úterý Srpen 4 23:35:03 UTC 2009

Neda se za vazbu povazovat adresni bod je v oblasti ohranicene objektem?
Neni to sice primo relace v OSM, ale chapat by se to tak dalo a nebylo
by ani prilis pracne to udelat strojove, kdyby to bylo potreba...
Takze ja bych rekl, ze ta vazba tam je, byt slaba (je snadne najit dum k
adresnimu bodu, je tezsi/pracnejsi najit adresni body k domu)