[Talk-cz] Adresy, epilog

Radomír Černoch radomir.cernoch na gmail.com
Čtvrtek Srpen 6 19:24:13 UTC 2009

2009/8/6 hanoj <ehanoj na gmail.com>:

> *** otevru JOSM, otevru prazdnou mapu, vlozim nod, dam shift+A, vyberu
> Brno a Komin, napisu napr cp. 1032 ---> vybrana adresa uz v mape
> existuje...

Jo, vidím, díky. Úkolovník se mi teď plní, takže to opravím v dohledné době.

> *** No jediny duvod editace jiz vlozenych adresnich bodu je pro mne
> oprava jejich polohy. Ale povazuji to za drobnost.

Můžu přidat funkci, aby se tag přidával přesunutým primitivám. To by
mělo zafungovat, ne?

Jinak úprava adresních bodů se dá využít také pro doplnění chybějících
údajů. Import z UIR totiž nemá doplněné všechny tagy (chybí, tuším,
"is_in").

> a jeste jedna drobnost:
> Kdyz v ORP "Brno" cast obce Bosonohy" prijmu navrh inspektora databaze
> na korekci z "Bosonozske Nam."  na "Bosonozske namesti" tak mi v
> toolbaru v prave casti JOSM nazvanem "tovarna na adresy" vznikne 2x
> ulice "Bosonozske namesti" (prvni obsahuje adresni body, druhy je
> prazdny).
> Po kliknuti na adresni bod nalezici do "Bosonozske namesti" je v
> tovarne vylistovana prazna ulice "Bosonozske namesti", namisto ta s
> adresnimy body.

Hmm, tohle je chyba v databázi MVČR. Obsahuje totiž 2 ulice:
"BOSONOŽSKÉ NÁM." a "BOSONOŽSKÉ NÁMĚSTÍ". Bojím se, že řešení bude
potřebovat systémovější zásah... Možná upravenou kopii databáze na
vlastním hostingu.

> PS: byla by moznost rucni reinicializace Pluginu (napr po datazeni dat
> z OSM serveru)

To je požadavek? Teoreticky to možné je...

Zdravím,
Radek