[Talk-cz] Adresy, epilog

Radomír Černoch radomir.cernoch na gmail.com
Neděle Srpen 9 14:29:05 UTC 2009

2009/8/9 jzvc <jzvc na tpfree.fdns.net>:

> Mam nactenou nejakou cast mapy na ktere jsou dve obce. Ovsem katastralni
> hranice (ktere v tomto pripade zaneseny mam) zahrnuji obe ty obce (nebo
> aspon castecne).
> Ale nechapu, kde je problem, kdyz dum X ma is_in Drahkov, Modlany,
> Ústecký kraj, CZ a dum Y ma Kvítkov, Modlany, Ústecký kraj, CZ. Evidetne
> rozdilna adresa, pokud je vyplneno, melo by se porovnavat v kazdem pripade.

Souhlasím, že by to šlo. Problém je, že domy z UIR importu tagy
"is_in" nemají, takže porovnávání pomocí "is_in" bude vždy funkční jen
napůl. Stejné je to s hranicemi katastru, které sice máte ve své mapě,
ale ve zbytku republiky většinou chybí.

Zkrátka zatím neznám spolehlivé řešení a žádné z těch nespolehlivých
se mi příliš implementovat nechce. Nejvíce by se mi líbilo použít
vektorizovanou mapu katastrální území, která už existuje, ale je třeba
ji dočistit, přiřadit jména z OCR, sloučit s již existující mapou a
importovat...

Prozatím je závěr takový, že je nutné stáhnout vždy jen jednu obec a
pracovat s ní.

> BTW: Nejaky hint co s hlasenim z tools.geofabrik.de o nenalezene ulici ?
> Zeby v Nemecku mely vsechny obce pojmenovane ulice ? ;D.

Nevím, co myslíte... Ten nástroj moc nepoužívám.

S pozdravem,
Radek Černoch