[Talk-cz] Duplicitni uzly

Radomír Černoch radomir.cernoch na gmail.com
Neděle Srpen 9 19:31:32 UTC 2009

2009/8/9 Tomáš Tichý <t.tichy na post.cz>:
> Taky jsem se s tímto bugem už párkrát setkal, stávalo se to když z
> nějakého důvodu spadl upload bodů, editor je pak nauploaduje znovu
> (aspoň to tak bylo se starým API, s novým by se to už stávat nemělo).

To bude ono. Před změnou zápisu adres byla oblast špatně otagovaná, a
tak jsem dělal polo-manuální opravy. Skript bulk_upload však z
nějakého důvodu místo aktualizace všechny body zduplikoval. Tipoval
bych, že při stahování dat z OSM se neuložila informace o verzi a tak
všechny primitivy se pro skript jevily jako nově vytvořené. Ještě to
ověřím.

Problém se tedy, předpokládám, týká Kralup nad Vltavou, Odoleny Vody a
všech primitiv (včetně relací), které sem zasahují. Zkusím vše
opravit.