[Talk-cz] Mapovani Krkonos

MP singularita na gmail.com
Pondělí Srpen 10 13:08:52 UTC 2009

>  Sám zatím zneužívám 'highway=service' pro tři různé kategorie cest:
>  jednak nádherné dlouhé rovné asfaltky v polích či lesích, pro které se
>  mi 'track' prostě příčilo dát (ale změním to, už kvůli navigacím, jak
>  jsem se tu teď dočetl); druhak různé cesty vedoucí z obytných center
>  někam pryč na samoty k pár domům, kde mi residential vůbec nesedělo (a
>  potřeboval jsem nějak vizuálně sdělit, že tam nemá nikdo jezdit
>  sporťákem a když u tam vjede, tak ať dává pozor, bude to užší než

Pokud je to ulice se jmenem (ale bez asfaltu), tak asi dat
highway=residential, ale pridat surface=unpaved, pripadne pridat tag
width=... pokud je uzka

Pokud je to asfaltka, kde neni zakazany vjezd (a neni to silnice treti
nebo lepsi tridy) a vede mezi nejakymi dvemi rozumnymi body a dve
osobniu auta se tam muzou alespon jakztakz vyhnout, aniz by jedno z
nich skoncilo v prikopu, tak asi highway=unclassified, pro mensi
highway=track + surface=paved

>  normální cesta); a treťjak různé krátké odbočky z cesty k pár domům -
>  bývají obvykle sakra úzké a kvalitou někde těsně nad polňačkou... Pro

highway=service (je-li tam asfalt), nebo highway=track (pokud je to uz
spis ta polnacka)

>  tento třetí typ bych rád, kdyby navigace věděly, že ta cesta sice
>  existuje, ale doporučily by ji až jako poslední možnost :-) I vizuálně
>  by bylo super, kdyby ta cesta prostě vypadala úzká. Nemyslím si, že
>  "lanes=0.7" to řeší.

lanes=... ne, ale width=... ano (mozna to zatim nepodporuji vsechny
renderery, ale to casem prijde :)

>  Mimochodem, jak se řekne "tu je závora", třeba taková ta zamčená v lese,
>  aby tam lidi nejezdili auty, ale má uprostřed díru pro cyklisty a peší?
>  barrier=gate + access=foot a wheelchair a bicycle?

barrier=lift_gate + foot=yes + bicycle=yes + wheelchair=yes (i kdyz
nektere takovehle zavory jsou delane tak debilne, ze by tam vozickar
bez cizi pomoci asi neprojel, takze posledni u takovych pripadne
vynechat )

Martin