[Talk-cz] odbo?ovac? pruhy

Jakub Sýkora kubajz na kbx.cz
Středa Srpen 12 15:19:55 UTC 2009

Ahoj Pavle,

Pavel Machek napsal(a):

> Ja nevim ale.... kde by to melo byt jinde nez v osm?

V OSM muze byt u krizovatky treba tag s odkazem do nejake jine databaze.
Proste z principu se OSM na tohle nehodi. Pokud nebude obsahovat nejake
vrstvy nebo jiny aparat, tak by z toho byl takovy gulas, ze by to proste
neslo. Staci se podivat na nektere nastroje pro modelovani krizovatek a
zjistis, ze to zdaleka neni takova legrace namodelovat krizovatku, aby
to k necemu bylo. A na to je potreba taky celkem dobry editor. Je to
podobna situace, jakou jsme resili s lesama - zda importovat jen hranice
nebo i poddruhy lesu a jine pytloviny.

Umim si ale predstavit, ze na nodu krizovatky bude
crossing_ref=crossdb:12345 a ta databaze krizovatek bude samostatna a
popsana jinym zpusobem. Kazda navigace stejne vnitrne pouziva uplne jiny
format, takze potom udelat automaticky build skript, ktery tyhle dve
informace bude umet vyuzit a vhodne sloucit je uz hracka...

A koneckoncu, proc by databaze krizovatek nemohla existovat jako druhy
projekt nebo podprojekt OSM? Ve vysledku by to treba dopadlo tak, ze by
sis v JOSM oznacil bod krizovatky a prepnul by ses do rezimu kresleni
krizovatky. To bys pak ulozil a vratil se zpatky. Nicmene v OSM databazi
by to zustalo porad bodem.