[Talk-cz] Mapovani Krkonos

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Pondělí Srpen 17 15:19:44 UTC 2009

    JL> a je fura cest kudy trakturek projede ale detsky kocarek ani
    JL> nahodou.

    JL> btw nejaky tag pro "projede tam detsky kocarek" by se mi jako
    JL> otci - turistovi libil :)

To je hodně subjektivní a také se to dost mění.  Jsou třeba cesty, kde
kočárek projede k velké spokojenosti dítěte ale k velké nespokojenosti
manželky.  Nebo cesty, kde by kočárek sice normálně projel, ale zrovna
přes cestu leží spadlý strom nebo je tam spousta klacků po nedávném
prořezu nebo bylo mokro a následně se tam projelo pár jezdců na koních.
Takže praktický význam takového tagu by podle mě byl minimální.  Pro
hrubou představu stačí `tracktype', ostatně už těch 5 stupňů považuji za
zbytečně moc, nedovedu si představit ani přibližnou konzistenci jejich
používání.

Prostě správný otec turista jezdí s kočárkem dle situace a ne podle
nějakých map. :-)