[Talk-cz] Katastr a hranice

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Pondělí Srpen 24 13:31:56 UTC 2009

hanoj napsal(a):

> *** wiki neni zaostale, wiki jsem nedavno menil ;). Vychazim z
> myslenky evropskeho cleneni NUTS/LAU, v tom se take podoba trideni
> jinym zemim Evropy. To uznava jako nejmensi dil obec, pro nas navic
> prakticky jsem pridal katastralni uzemi (k.u. bohuzel nema zadny primy
> vztah k mistnim castem, obvodum, mestskym castem).

To je pravda jen castecne, respektive jak kde ;). Praha je priklad jak
by to asi spis byt nemelo.
> To ze mame ze spravnich duvodu (tj. misto kam jdu na nejaky urad) ORP,
> poverene obce a podobne vznikajici ucelove regiony, mikroregiony,
> svazky obci IMHO nevyzaduji nutnost zobrazovat je v mape.

Zobrazovani v mape je vec renederu, KU a dalsi cleneni je (jak je z
nazvu "administrative" zrejme) spis pouzitelne pro ucely hledani,
pripadne nejake dalsi automatizovane operace.

> Nejdulezitejsi vyznam ma obec a kraj. Mozna i ty okresy jsou zbytecne,
> existuji, ale nejsem si vedom, ze maji nejaky prakticky vyznam.

Okresy, pokud me pamet neklame, oficielne neexistuji (mozna je uz zase
zavedli), ale viz predchozi. Zobrazovat v mape != mit v datech.